Pàgina amb moltes fotografies meves del Port, els seus indrets més bonics i orquídies.

També altres imatges del Delta de l'Ebre, Serra d'Irta i altres fotografies que mostren la bellesa del món natural

dimecres, 28 d’octubre de 2009

BARBOL L'ENTS, SENYOR DE FANGORN. EL FAIG PARE

 

Tantes voltes he estat alli, fotografiant-lo i mai n'he lograt fer una que em deixe satisfet.

Dissabte, amb uns bons amics i unes copetes de vi de nous al davant em vaig quedar embobat mirant  una foto en blanc i negre que hi ha al Mas d'Andresito i vaig sentenciar: "El Faig Pare es un arbre poc fotogènic. Mai he vist una foto que li faci justicia".

 

I avui, mentre estava preparant les fotos, el meu alé se n'ha anat de passeig pel petit pla que hi ha (tot tapissat de fulles de faig seques) en un revolt de la pista que puja vora el Barranc del Retaule.

M'ha arrivat l'ambient ombrivol, les llums filtrades entre les altes branques curulles de brots verds, o de fulles secant-se, o pel mig de les branques nues.

He sentit la remor silenciosa del vent acaronant els borrons primaverencs o els marrons autumnals.

El record de l'ambient feèric m'ha portat a voler ser un Pipin o Merril i cavalcar pel mig d'aquell bosc que fa que el meu alé cristalitzi al seu contacte.


 
El meu cos s'ha estremit en evocar les sensacions passades en abraçar el seu tronc, en jeure entre les seves arrels i vore la llum zenital que s'obre pas entre la volta de fulles.
 



Ha estat en eixe moment que he descobert per que no m'agrada cap foto de les que hi he fet : Per que el que visc quan estic alli no he estat capaç, ni crec ser-ho mai de fer-ho cabre entre tots els pixels, per mes que n'hi hagin

1 comentari:

  1. Sembla que estàs amb una fase vital de bucòlic lirisme.... Estic molt impressionat, no sé si més per la qualitat de les fotografies o per les teues capacitats poètiques.

    Enhorabona veí.

    Ferran B

    ResponElimina