divendres, 10 d’abril de 2009

ARNES-BESEIT VISITANT EL TOLL DEL VIDRE I LES CARRASQUES DEL MAS DE MICOLAU

Aquesta es una excursio que ens enllaçara Arnes amb Beseit per pista, sent una bona alternativa a l'etapa dels Estels del Sud en cas de mal temps. Comoda i gens perdedora ens porta pel Barranc del Coll de Selma i flanquejant per la nostra esquerra Penyagalera.

Photobucket Sortim d'arnes seguint una pista asfaltada i amb pals indicadors. Passem vora el Vilar rural d'Arnes i en pocs minuts, veurem la Font Nova.

Photobucket Arribats al Coll de la Creu, noves indicacions : girem a dreta en direccio al Mas de Pau. Al cap uns minuts, bifurcacio Beseit - Mas de Pau. Nosaltres cap al Mas de Pau fins al Toll del Vidre, tambe indicat amb un pal. Vora el Toll del Vidre, la Font del Toll del Vidre

Photobucket Si som a l'estiun una bona remullada al Toll del Vidre i cal tornar enrera

Photobucket De les parets de Penyagalera, vessa aigua per tot arreu. Estem a l'epoca de les pluges primaverals

Photobucket Ja reculant, farem cap a una bifurcació que ens indica el bon cami a Beseit. Travessem l'Algars i ens enfilem pista amunt. Mes endavant trobarem una pista que per l'esquerra ens acosta al Mas de Micolau. Alli hi ha dos carrasques monumentals, les Carrasques del Mas de Micolau
Photobucket Tornarem a la pista principal i ara es cosa d'anar seguint pista endavant. Sempre la pista principal, ja que hi ha força bifurcacions. Estem en una zona amb molts masos. Ja a prop de Beseit, a ma esquerra vorem un aqüeducte. Posteriorment baixem fins a travessar l'Ulldemo. Una nova bifurcacio a esquerra ens fara fer una forta pujada fins Beseit. Final de trajecte