dissabte, 6 de setembre de 2008

LA PATAQUERA - ULLDEMO - FONTFERRERA

Una altra manera de pujar fins  la Font Ferrera des de Beseit es a través de l'Ulldemó. Mes llarga pero el trajecte paga la pena.

Podem arribar en cotxe fins la pataquera, on s'acaba la pista.

Alli comença una sendera que va remontant el riu. Al començamet per comoda i seca sendera.

El camí ens porta vora la cova del Cinto, a la nostra esquerra.

Ja aviat, es cosa d'anar intentant no mullar-se els peus al temps que anem resseguin el riu per la llera.

El sender intenta evitar sempre que pot els passos complicats. Pero nosaltres, com que es estiu i esta plovent no fem massa cas.

Uns ullals...

Fins que arribem quasi al final del barranc. Passem nadant un parell de pous i arribarem a la catedral i al Salt del Cabrit. Ningu ens hem atrevit a portar la camara mes enllà

Tornem per on hem vingut fins al Barranc del Tall Nou. Alliuna fita ens mostra, a esquerra, una sendera que ens fara arribar a una pista. La prenem per la dreta i a caminar fins al Pouet de Borras, el Clot de Maçana, baixarem pe Barranc de l'Anogueret ( tots li diem de l'Espasa) Fins al Pont e la Guimerana. D'alli, Coscollosa amunt, Xalet del Rei i Refugi.
Plovie tant que no ens vam atrevir a fer mes fotos, que tampoc haguesin sortit degut a que amb aquella boira no es veie res.
Quan puga, fare mes fotos, pero es pot consultar altres rutes complementaries