Pàgina amb moltes fotografies meves del Port, els seus indrets més bonics i orquídies.

També altres imatges del Delta de l'Ebre, Serra d'Irta i altres fotografies que mostren la bellesa del món natural

dissabte, 29 de novembre de 2008

LA PATAQUERA – MASETS DE LINO – CANAL DE RITO – L’ULLDEMÓ

 


Photobucket
A besseit agafem la pista asfaltada en direccio La Pesquera. Al final de la pista, ja de terra, aparquem. D'alli surt un PR.

Photobucket
El PR , en forta pujada per la Canal de Lino, on podem anar observant al fons la Vall de l'Ulldemo

Photobucket
Canal de Lino

Photobucket
Al final de la pujada, La mola de Lino  a la dreta  i a esquerra la de Maclac i els restaurats Masets de Lino

Photobucket
Una font als masets de Lino.

Photobucket
Agafem la pista, i endavant.

Photobucket
De cara tenim la Mola de Lino

Photobucket


Photobucket
Caminant per la pista ens trobem L'Enclusa

Photobucket
Aviat ja ens desviem a dreta per a baixar per la Canal de Rito

Photobucket
Canal de Rito

Photobucket
Baixant, a la nostra esquerra, Les Puntes de Polit

Photobucket
La Font de la Canal de Rito

Photobucket
Enrrera queda una bona davallada

Photobucket 
Que finalitza a l'Ulldemo.

Photobucket
Aviat ens sortim del riu per la dreta fins tornar a la llera despres d'una bona pujada. En tornant al riu, els Ullals de la Figuerassa

Photobucket
I ara es tracta d'anar seguint el Track, entrant i sortint del riu.
Passarem   pel Mas de Marianet, amb el seu pou de neu, el cami del Mas de les Oliveres, la cova del Sinto i el final ja ens haura atrapat. Vista enrere i ...

Photobucket


 
LES FOTOS GEOREFERENCIADES, clicant aci

2 comentaris:

  1. Hòstia Lluís, quina il.lusió que m'ha fet trobar-te.
    Estàs posant per escrit, i documentant fotogràficament tot allò que durant els darrers 20 anys de la neva vida m'ha marcat més.: La coneixença d'aquest indret meravellós, feréstec i solitari. En vore cadascuna de les fotos que tu publiques, la memòria del meu pas per aquestos llocs, em fa posar le pell de gallina.
    Estic molt feliç d'haver conegut el blog, anirem xerrant via comentaris si et sembla be tot allò que la meva memòria recordi del meu pas per aquestos llocs que ens vas presentant.

    Em sento com a casa!!.

    ResponElimina
  2. Gracies. Encantat d'esperonar la memòria.
    Ah, i tota la informació que hi puguis donar, serà molt apreciada

    ResponElimina