Pàgina amb moltes fotografies meves del Port, els seus indrets més bonics i orquídies.

També altres imatges del Delta de l'Ebre, Serra d'Irta i altres fotografies que mostren la bellesa del món natural

diumenge, 7 de desembre de 2008

CASETES VELLES - CAPATX - FONT DE L'ONSO

 

Aprofitant estar a Casetes Velles, vaig anar a trobar la Font de L'Onso del Barranc de Capatx. Sembla ser el nom li ve de l'altra font de l'Onso, la que esta a prop del Mas del Socarrat per que les seues aigues, la alimentarien .

 

Photobucket

Aparcant al Coll d'Assucar, caminem uns metres per la pista i anem a burcar l'anomenat Refugi de Serrassoles. Alli, al costat dret del pla i vora un pi hi ha les marques de la sendera que ens portara al fons del Barranc de capatx

 

Photobucket
Pel cami, i a l'altra banda de barranc veiem les restes del Mas del Socarrat

 
Photobucket
Finalment arrivem al fons del barranc i travessem el seu curs
 
 
Photobucket
Baixa prou aigua
 
 
Photobucket
A l'altra banda hi ha una pista que aigües avall ens portaria  al Pla de Millers. Als pocs metres trobariem, baixant, una pista a dreta que ens portaria a prop dels masos de Millers, a la pista de Caro - Fredes
Intento, sense sort, trobar una sendera marcada al mapa que m'hauria de pujar a dalt, al GR 7
 
 
Photobucket
Aigües amunt, uns metres per la pista i despres per dins del barranc, trobo la Fons de L'Onso
 
Photobucket
Intento seguir aigües amunt pero la vegetacio i un mur de pedra em tallen el pas.
Faig marxa enrera, torno a l'inici de la ruta, al Refugi de Serrassoles.
Alli, agafo el GR 7 en direccio a Fontferrera. Al cap de poc, a ma dreta, veig l'inici del Barranc de Capatx. M'assomo i veig que es la part superior de la paret que m'havia trobat quan estava remontant el Barranc
 


 

FOTOS GEOREFERENCIADES, ACI

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada